مقاله طراحی ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر داده کاوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر داده کاوی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر داده کاوی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در سناریوی رقابتی در دنیای تجاری امروز، استراتژی ابقا مشتری در مدیریت روابط مشتری (CRM) یک مسئله ای است که روز به روز اهمیت آن افزوده می شود. روش های داده کاوی نقش حیاتی در CRM بهتر بازی می کنند. این مقاله سعی دارد تا توسط تمرکز بر مسوله کاربردهای داده کاوی، فرصت ها و چالش ها در CRM، چشم اندازی جدید ارائه دهد. این مقاله موضوعاتی همچون ابقاء مشتری، خدمات مشتری، ارزیابی خطر، تشخیص کلاه برداری و برخی از ابزارهای داده کاوی که به صورت گسترده ای در CRM استفاده می شوند را مورد بررسی قرار می دهد. و در نهایت مدلی از ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان را بر اساس داده کاوی مطرح می نمائیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.