مقاله بررسی ابعاد مختلف بسته بندی و نقش آن درتوسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ابعاد مختلف بسته بندی و نقش آن درتوسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ابعاد مختلف بسته بندی و نقش آن درتوسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ابعاد مختلف بسته بندی و نقش آن درتوسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ابعاد مختلف بسته بندی و نقش آن درتوسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
صنایع کوچک ومتوسط بهدلیل داشتن انعطاف پذیری بالا سرمایه گذاری کم وقابلیت فروش بالا به عنوان یک جایگاه مناسب برای توسعه صنعتی و اقتصادی مورد توجه قرارگرفته اند پژوهشها درایران نشانمیدهد که حدود ۸۴درصد این صنایع در۵سال اول فعالیت خود به دلایل مختلف ازجمله پایین بودن میران فروش تعطیل میشوندنتیجه بررسی ها نشان میدهد یکی ازعوامل مهمی که غفلت ازآن به رغم مناسب بودن کیفیت کالا موجب پایین امدن سطح فروش یک بنگاه شده و راه را برای غلبه رقبا هموار می کند بسته بندی می باشد درایران بسته بندی استانداردکالا یکی ازمواردی است که به عنوان یک راهکار با صرفه می تواند درافزایش فروش یک واحد تولیدی موثر واقعشود دراین مقاله ویژگیهای مختلف یکبسته بندی مناسب عوامل تاثیر گذار برآنها و همچنین تاثیری که این ویژگیها درسطح فروش دارند مورد بررسی قرارگرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.