مقاله بررسی جایگاه رضایتمندی مشتری درکسب مزیت رقابتی سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی جایگاه رضایتمندی مشتری درکسب مزیت رقابتی سازمان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی جایگاه رضایتمندی مشتری درکسب مزیت رقابتی سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی جایگاه رضایتمندی مشتری درکسب مزیت رقابتی سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی جایگاه رضایتمندی مشتری درکسب مزیت رقابتی سازمان :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
موضوع این مقاله بررسی جایگاه رضایتمندی مشتری در کسب مزیت رقابتی سازمان میباشد. این مقاله به بیان مفهوم رضایتمندی مشتری، معرفی عناصرتشکیل دهنده آن و سپس مزایای حاصله از رضایتمندی مشتریدرسازمان و تأثیرات آن بر وفاداری مشتری ،سهم بازار، فروش ، سودآوری ، هزینه های بازاریابی و جذب مشتریان جدید و تأثیر آن در ایجاد مزیت رقابتی سازمان در بازار می پردازد. نتایج این بررسی بیانگرآن است که توجه بهنیازها و خواستههای مشتریان و بوجود آوردن این احساس در مشتریان که سازمان با اقدامات خود در صدد ایجاد رضایتمندی آنان میباشد سبب افزایش رضایتمندی و وفاداری بیشتر مشتریان شده و باعث ایجاد مزیت رقابتی پایدار در بازار برای سازمان خواهدگردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.