مقاله بررسی عوامل موثربر ارزش ویژه برند در کسب و کار شرکت های بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثربر ارزش ویژه برند در کسب و کار شرکت های بیمه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثربر ارزش ویژه برند در کسب و کار شرکت های بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثربر ارزش ویژه برند در کسب و کار شرکت های بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثربر ارزش ویژه برند در کسب و کار شرکت های بیمه :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
کسب و کارها با دارایی برند توانمند می شوند . امروزه برند برای سازمان و محصولات آن ارزش می آفریند . از این رو مدیریت برند از جمله فعالیت های استراتژیک در سازمان به شمار می رود . اما ارزیابی راهکارهای اجراشده در مقوله مدیریت برند و محاسبه بازگشت سرمایه گذاری در این حوزه بسیار حائز اهمیت می باشد .ارزش ویژه نام ونشان تجاری در حقیقت ارزش افزوده ای است که یک خدمت به واسطه آن نام ونشان تجاری ایجادمی کند . در این مطالعه با تاکید برارزش ویژه برند از دید مشتریان برمبنای مدل آکر ( ۱۹۹۱ )، ابعاد موثر بر ارزش ویژه برند شامل وفاداری برند ،کیفیت ادراک شده ، آگاهی برند وتداعی برند در شرکت های بیمه شهر رشت بررسیگردیدند. جهت آزمون فرضیات از شاخص های آماری نظیر فراوانی ، درصد فراوانی ، جدول فراوانی و آزمون های آماری شامل آزمونt آزمون آنالیز واریانس ، آزمون فریدمن و آزمون کای اسکوئر استفاده شد نتایج ، حاکی از آن است که وفاداری به برند ،کیفیت ادراک شده ، تداعی برند و آگاهی از برند با ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای دارای ار تباط آماری معنی داری می باشند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.