مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و الکترونیکی ارائه یک مدل مفهومی برای نقش خدمات بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و الکترونیکی ارائه یک مدل مفهومی برای نقش خدمات بانکی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و الکترونیکی ارائه یک مدل مفهومی برای نقش خدمات بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و الکترونیکی ارائه یک مدل مفهومی برای نقش خدمات بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و الکترونیکی ارائه یک مدل مفهومی برای نقش خدمات بانکی :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
توجه جدی به مشتریان، لازمه تداوم فعالیت در بازارهای رقابتی امروزی است .از طریق جلب رضایت مشتریان، سازمانها می توانند هزینه های تولیدشان را کاسته و درآمدشان را نیز افزایش دهند. مدیریت ارتباط با مشتری می تواند به مدیران وسازمانها دربرقراری یک ارتباط با مشتری به مدیران و سازمان ها در برقراری یک ارتباط سازنده با مشتریان و هم چنین حفظ آنها کمک نماید. بنابراین تدوین و استقرار یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کارآمد جزو ضروریات سازمانهای امروزی محسوب می شود. مدیریت ارتباط با مشتری جهت ایجاد ارزش برای سازمان و مشتری است که شامل یکپارچگی بخش های بازاریابی، فروش،خدمات مشتری و زنجیره تامین سازمان برای دستیابی به کارایی بیشتر و موثر در ارائه ارزش به مشتری است تعریف کرده اند. هدف از این مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و الکترونیکی و ارائه یک مدل مفهومی برای نقش خدمات بانکی است.برای تدوین مقاله حاضر از روش توصیفی، کتابخانه ای استفاده شده است . در این مقاله به مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری سنتیوالکترونیکی با تاکید بر لزوم آن در بازاریابی خدمات بانکی پرداخته شده است. هم چنین در ان مقاله در مورد انواع سیستم مدیریت ارتباط با مشتری توضیح داده خواهد شد. و علاوه بر این در این مقاله فرایند و مراحل مدیریت ارتباط با مشتری توضیح داده خواهد شد . و در آخر از طریق یک مدل مفهومی از کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در کیفیت خدمات بانکی توضیحاتی بیان خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.