مقاله بررسی و ارزیابی فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین نمایندگی ایران خودرو با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHP با مطالعه موردی در نمایندگی های ایران خودرو شهرکرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و ارزیابی فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین نمایندگی ایران خودرو با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHP با مطالعه موردی در نمایندگی های ایران خودرو شهرکرد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین نمایندگی ایران خودرو با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHP با مطالعه موردی در نمایندگی های ایران خودرو شهرکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین نمایندگی ایران خودرو با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHP با مطالعه موردی در نمایندگی های ایران خودرو شهرکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین نمایندگی ایران خودرو با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHP با مطالعه موردی در نمایندگی های ایران خودرو شهرکرد :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
دنیای اطراف ما مملو از مسائل چند معیاره است و انسانها همیشه مجبور به تصمیم گیری در این زمینه ها هستند.شرایط متغیر محیط، سرعت بالای رقابت، دقت و سختگیری رو به افزون مشتریان و ناشناخته بودن بسیاری از عواملتاثیرگذار بر موفقیت نمایندگی های ایران خودرو، تصمیم گیری در مورد انتخاب آنها را به موضوعی مهم برای بشر امروزه تبدیل کرده است. بدین دلیل، سازمانها تلاش می کنند تا از روشها و ابزارهایی برای تصمیمگیری بهره گیرند و فرایند ارزیابی نمایندگی های ایران خودرو را بهبود دهند. یکی از این روشها، روش فرایند تحلیل سلسه مراتبیAHP)به عنوان یکی از رویکردهای تصمیم گیری چند معیارهMADM) است. دراین تحقیق پس از تشکیل جلسات بحث و بررسی با مدیران نمایندگی های ایران خودرو و نمایندگان مدیریت آنها، به منظور استفاده از روشAHP برای ارزیابی مدل، فرم نظرسنجی جهت امتیازدهی و تعیین ارجحیت شاخص ها در خصوص تعیین بهترین نمایندگی، به مدیران و نمایندگان مدیریت ارائه گردید تا از روش نظر سنجی ساده ترجیحات افراد جمع آوریشود. در تمام مراحل طراحی مدل کارشناسان خبره در امر مدیریت و بازاریابی مشارکت داشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.