مقاله تأثیرات رفتار کارکنان و نام تجاری شرکت بر وفاداری مشتریان در بازار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیرات رفتار کارکنان و نام تجاری شرکت بر وفاداری مشتریان در بازار دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیرات رفتار کارکنان و نام تجاری شرکت بر وفاداری مشتریان در بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیرات رفتار کارکنان و نام تجاری شرکت بر وفاداری مشتریان در بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیرات رفتار کارکنان و نام تجاری شرکت بر وفاداری مشتریان در بازار :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
مارک تجاری شرکت ها و رفتار کارکنان با مشتریان در بازار جهانی امروزه تأثیر زیادی می گذارد واز عوامل کلیدی ایی است که منجر می شود هر سازمانی با موفقیت در بازار به رقابت بپردازد .مارک تجاری یک عامل استراتژیک برای فروش محصول و نگه داشتن تصویر خوب از محصول وخدمات سازمان می باشد . بسیاری از سازمانها به علت تأثیراتی که نام تجاری شان در چشمان مشتری می گذارد در سطوح بالای بازار جهانی موفق بوده اند . بسیاری از مشتریان یک محصول با کیفیت با مارک تجاری خوب را به یک محصول با کیفیت با نام تجاری نا آشناتر ترجیح می دهند .مارک گذاری تجاری محصولی با کیفیت بالا که بر حسب جذابیت فیزیکی برای مشتری تهیه شدهاست زمانیکه در محیط مربوط استفاده می شود ، ارزش بیشتری به مشتری می دهد. همچنین این تحقیق نگاهی دارد به چگونگی اثرگذاری رفتار کارکنان و مارک تجاری شرکت بر وفاداری مشتریان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.