مقاله مروری بر روشهای طراحی و اجرای روسازی های بتنی، مطالعه موردی فرودگاه بین المللی امام خمینی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مروری بر روشهای طراحی و اجرای روسازی های بتنی، مطالعه موردی فرودگاه بین المللی امام خمینی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مروری بر روشهای طراحی و اجرای روسازی های بتنی، مطالعه موردی فرودگاه بین المللی امام خمینی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مروری بر روشهای طراحی و اجرای روسازی های بتنی، مطالعه موردی فرودگاه بین المللی امام خمینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مروری بر روشهای طراحی و اجرای روسازی های بتنی، مطالعه موردی فرودگاه بین المللی امام خمینی :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
اجرای روسازیهای صلب بتنی در مقایسه با روسازیهای انعطاف پذیر آسفالتی، نیازمند نیروی انسانی متخصص و تجهیزات خاصی است که در نگاه نخست به نظر میرسد اجرای آن مشکل است اما با توجه به اینکه مدول الاستیک بتن تقریبا ۵ برابر و ضریب پواسون و انبساط حرارتی آن حدود ۴۰ درصد آسفالت است، بالطبع مقاومت آن در برابر تغییر شکلهای ماندگار بالاتر و بر خلاف مخلوطهای آسفالتی از هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار کمتری برخوردار است. در این مقاله ضمن مرور روشهای طراحی سازه ای و شبکه فولادی مورد نیاز آن همچون وسترگارد، به طور خلاصه طراحی روسازی بتی باند جنوبی فرودگاه بین المللی امام که در آن ضخامت دال بتنی مطابق موازین سازمان هوانوردی فدرال و بر اساس مدول عکس العمل بستر، ترافیک هوایی و مقاومت خمشی بتن محاسبه می شود، مورد بحث قرار گرفته است. برای این منظور با استفاده از گرافهای طراحی و بر مبنای نتایج آزمایشهای فنی، برای تعداد برخاست سالیانه ۳۴۰۰۰ در سال طرح و هواپیمای طراحی از نوع بوئینگ ۷۴۷ نیاز به ۴۰ سانتیمتر روسازی بتنی خواهد بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.