مقاله طراحی یک شبکه بازاریابی هوشمند نیازمندیهای چند منظوره مبتنی بر پیام کوتاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی یک شبکه بازاریابی هوشمند نیازمندیهای چند منظوره مبتنی بر پیام کوتاه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی یک شبکه بازاریابی هوشمند نیازمندیهای چند منظوره مبتنی بر پیام کوتاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی یک شبکه بازاریابی هوشمند نیازمندیهای چند منظوره مبتنی بر پیام کوتاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی یک شبکه بازاریابی هوشمند نیازمندیهای چند منظوره مبتنی بر پیام کوتاه :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در عصر حاضر گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات ، چگونگی تامین نیازمندیهای اطلاعاتی جامعه را دگرگون نموده است. شبکه بازاریابی هوشمند نیازمندیها با استفاده از فن آوریSMS هدفمند فرصتی مطلوب ، کم هزینه و اثربخش را برای کسب اطلاعات مورد نیاز افراد در همه زمینه ها فراهم می آورد.روش های گوناگونی برای بازاریابی و تبلیغات وجود دارد که هر کدام دارای معایب و مزایای نسبی هستند . از طرفی کالاها و خدماتی وجود دارند که استفاده از بعضی از روش های بازاریابی و تبلیغات برای آنها یا غیرممکن است و یا به صرفه نمی باشد.این شبکه که با هدف ایجاد پل ارتباطی هوشمند بین عرضه وتقاضا طراحی گردیده،بازار الکترونیکی است که فروشندگان ، از طریق پیام کوتاه کالا یا خدمات خود را در آن عرضه می نمایند.متقاضیان نیز ، فقط با ارسال یکSMSاطلاعات کالا یا خدمت مورد نیاز خود را از شبکه درخواست می کنند. شبکه به محض دریافت پیام کوتاه حاوی درخواست متقاضی، این تقاضا را مورد پردازش قرار می دهد و پس اجرای الگوریتم ارزیابی و سنجش، مناسب ترین آگهی های مرتبط با نیازمندی وی از مرکزدیتای شبکه انتخاب می کند و این اطلاعات را به همراه شماره موبایل آگهی دهندگان، طبق برنامه زمانبندی به متقاضی ارسال می کند. علاوه بر این، در صورتی که نیازمندی وی در آن لحظه در شبکه موجودنباشد، تقاضا بصورت فعال در شبکه می ماند و به محض دریافت نیازمندی مربوط ، اطلاعات به متقاضی ارسالمی شود .نکته اساسی و مهم الگوریتم ارزیابی و سنجش آن است که این الگوریتم بایستی قابلیت سنجش پیام ها را داشته باشد و بتواند آنها را رتبه بندی کند و برای ارسال آنها نیز الگوریتم زمانبندی خاص خود را داشتهباشد. الگوریتم انتخاب پیام نیز بایستی متوازن و عادلانه باشد به این معنی که پیام های آگهی دهندگان و آگهی گیرندگان دچار قحطی و یا تراکم بیش از حد نشوند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.