مقاله بررسی مقایسه ای موقعیت بانکداری شرکتی در ایران و جهان. الف- بررسی ۳۰ بانک و گروه مالی بزرگ جهانی و بانک های ایران. ب- بررسی بانک های سایر کشورهای عضو منطقه منا و بانک های ایرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقایسه ای موقعیت بانکداری شرکتی در ایران و جهان. الف- بررسی ۳۰ بانک و گروه مالی بزرگ جهانی و بانک های ایران. ب- بررسی بانک های سایر کشورهای عضو منطقه منا و بانک های ایرانی دارای ۵۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقایسه ای موقعیت بانکداری شرکتی در ایران و جهان. الف- بررسی ۳۰ بانک و گروه مالی بزرگ جهانی و بانک های ایران. ب- بررسی بانک های سایر کشورهای عضو منطقه منا و بانک های ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه ای موقعیت بانکداری شرکتی در ایران و جهان. الف- بررسی ۳۰ بانک و گروه مالی بزرگ جهانی و بانک های ایران. ب- بررسی بانک های سایر کشورهای عضو منطقه منا و بانک های ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه ای موقعیت بانکداری شرکتی در ایران و جهان. الف- بررسی ۳۰ بانک و گروه مالی بزرگ جهانی و بانک های ایران. ب- بررسی بانک های سایر کشورهای عضو منطقه منا و بانک های ایرانی :

تعداد صفحات:۵۶
چکیده:
همزمان با روند توسعه و گسترش بانکداری غیر دولتی در ایران در یکی دو دهه گذشته و با توجه به افزایش سطح و تنوع نیازهای مشتریان نظام بانکی به تغییرات دائمی و بعضا جدی در فضای کسب و کار داخل و خارج، همچنین پیدایش نسل جدیدی از بانکداران در کشور که ادعای ارائه خدمات رقابتی و روزآمد را دارند، نظام بانکی کشور دچار تحولات چشمگیری، به ویژه در بخش ارائه خدمات خود شده است. از جمله یکی از این نگرش ها از جنبه بنیادی خود، در پی جایگزینی محصول محوری در نظام بانکی با مشتری محوری است. در این دیدگاه بانکها سعی میکنند تا با تمرکز بر نیازهای مشتریان خود از تمامی جنبه ها، به ارائه خدمات همه جانبه و گاهی در تمام نقاط و در طول تمامی ساعات شبانه روز به مشتریان هدف خود مبادرت کنند و از این راه به کسب درآمد بپردازند. این مقوله در بانک هایی که در کشورهایی که دارای بازار سرمای عمیق و قابل اتکایی هستند از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا در این دست کشورها بانک ها بر خلاف کشور ایران اغلب در تامین منابه مالی مورد نیاز بنگاه های اقتصادی، به ویژه از محل منابع سپرده گذاری نقش جدی و اساسی را ( حداقل مشابه آنچه که در کشور ساری است) ایفا نمی کنند، چرا که بازار سرمایه به صورت فعال به مبادلات و سرانجام تامین فرصت های سرمایه گذاری اشغال دارد. در سال های اخیر در ایران، البته به دلیل مشابه کشورهای صنعتی پیشرفته ، بلکه به سبب اعمال محدودیت های ناشی از بسته های سیاستی و نظارتی بانک مرکزی ج.ا.ا بر نرخ های اعمالی سپرده ها و تسهیلات و به ویژه کاهش دستوری نرخ تسهیلات اعطایی که منجر به کاهش درآمد بانک ها به ویژه بانک های غیر دولتی که در سال های ابتدایی حضور خود در بازار با نرخ های بالا به جذب سپرده پرداخته بودند می گردید،بانک های ایرانی نیز به دنبال کسب درآمدهایی غیر از درامد حاصل از واسطه گری وجوه بوده اند. د رهمین راستا بانکداری شرکتی یکی از جنبه های بانکداری نوین است که در این زمینه طی سال های اخیر مورد توجه برخی از بانک های ایرانی واقع شده است. با توجه به تازیگی موضوع در ادبیات بانکی کشور و عدم گسترش فراگیر مفهوم بانکداری شرکتی، به ویژه از جنبه های کارکردی آن در نظام بانکی ایران پرداخته است. نگارنده با بررسی بیش از ۳۴۰ تارنمای بانک های جهانی، ایرانی و منطقه منا سعی کرده است د راین مقاله ضمن ارائه مفهوم و همچنین تاریخچه بسیار فشرده بانکداری شرکتی، به معرفی موقعیت آن در ایران و سایر کشورهای جهان از جمله کشورهای عضو منطقه منا بپردازد. همچنین حدماتی را که به صورت اجرایی در بین بانک های و بانک های دیگر کشورها در این قالب صورت می گیرد را مقایسه کند. در انتهای مقاله نیز پیشنهادهایی در راستای استقرار بانکداری شرکتی در ایران ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.