مقاله بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازاریابی صنعتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازاریابی صنعتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازاریابی صنعتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازاریابی صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازاریابی صنعتی :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
یکی از این بحث هایی که در دهه های اخیر نظر دانشگاهیان و سیاستمداران را به خود جلب کرده است ، بازاریابی سبز و زنجیره تامینسبز می باشد . اما تا بحال هیچ چار چوب جامع در مورد نحوه ساخت مارکهای تجاری صنعتی سبز و زنجیره تامین سبز یافت نشده است. اینکه آیا پایداری زنجیر ه تامین سبز می تواند باعث یکپارچگی صنعت سبز با ساختار مارک تجاری صنعتی سبز شود هنوز مشخصنیست . علاوه بر این ، عوامل موثر بر روی توسعه محصول جدید صنعتی سبز و چگونگی ایجاد آن ، خیلی کم شناخته شده است .همچنین اطلاعات کمی در مورد اینکه سبز بودن صنعت چگونه بر توانمندی زنجیر ه تامین سبز تاثیر دارد ، وجود دارد . این تحقیق بابررسی پیشرفت ها ی اخیر در بازاریابی صنعتی سبز و زنجیره تامین سبز ، سعی در ایجاد یک بستر برای تحقیقات آینده شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.