مقاله بررسی رابطه ارزش های فرهنگی با ارزش های مصرفی خریداران برندهای داخلی ( مطالعه موردی: شهر ایلام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ارزش های فرهنگی با ارزش های مصرفی خریداران برندهای داخلی ( مطالعه موردی: شهر ایلام) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ارزش های فرهنگی با ارزش های مصرفی خریداران برندهای داخلی ( مطالعه موردی: شهر ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ارزش های فرهنگی با ارزش های مصرفی خریداران برندهای داخلی ( مطالعه موردی: شهر ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ارزش های فرهنگی با ارزش های مصرفی خریداران برندهای داخلی ( مطالعه موردی: شهر ایلام) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
فرهنگ به عنوان مجموعه ای از ارزش ها، هنجارها، باورها، نگرش ها، ساخت های اجتماعی و نهادها است. بازاریابان همواره با مسئلهچگونگی مقابله با ارزش های مختلف فرهنگی مواجه می شوند. ارزش های فرهنگی به طور گسترده ای به عنوان یکی از مفاهیم بسیارمهم در درک ارزش مصرفی خریداران، شناخته می شود. ارزش مصرف به بررسی دلایل و انگیزه های صریح و ضمنی افراد هنگامی که درموقعیت مصرف کننده تصمیماتی را اتخاذ می کنند، می پردازد. ارزش های مصرفی شامل ارزش کارکردی، اجتماعی، احساسی، شناختیو وضعیتی می باشد. این پژوهش سعی در تبیین رابطه بین ارزش فرهنگی و ارزش مصرفی خریداران برندهای داخلی دارد. روش تحقیقتوصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق، شهروندان شهر ایلام بوده و نمونه گیری نیز به روش تصادفی طبقه ای انجامگرفته است. به منظور جمع آوری داده های مورد نیاز تحقیق از پرسشنامه استفاده گردید. ضریب آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه ۰/۸۶۴ به دست آمد. داده های تحقیق با کمک نرم افزار SPSS و LISREL مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش حاکی از آن است که همه فرضیه های تحقیق مورد تأیید قرار گرفتند، بنابراین بین ارزش فرهنگی و ارزش مصرفی رابطه مثبتی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.