مقاله بررسی رابطهی عمل به باورهای دینی و ویژگیهای شخصیتی با الگوی صحیح مصرف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطهی عمل به باورهای دینی و ویژگیهای شخصیتی با الگوی صحیح مصرف دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطهی عمل به باورهای دینی و ویژگیهای شخصیتی با الگوی صحیح مصرف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطهی عمل به باورهای دینی و ویژگیهای شخصیتی با الگوی صحیح مصرف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطهی عمل به باورهای دینی و ویژگیهای شخصیتی با الگوی صحیح مصرف :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطهی متغیرهای عمل به باورهای دینی و ویژگیهای شخصیتی با الگوی صحیح مصرف در میان کارکنانسازمانهای دولتی شهر کرمانشاه بود. جامعه ی آماری این تحقیق شامل تمامی کارکنان سازمانهای دولتی شهر کرمانشاه بود که نمونه ایبه تعداد ۳۷۱ نفر از میان آنها به روش نمونه گیری خوشهای انتخاب شد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامههای عمل به باورهای دینی،ویژگیهای شخصیتی نئو و الگوی صحیح مصرف استفاده شد که از راه آزمونهای همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره موردتجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که الگوی صحیح مصرف همبستگی مثبت و معناداری با ویژگیهای شخصیتی باوجدان بودن p<0/01 و r=0/16) باز بودن نسبت به تجربه (p<0/01 و r=0/26) و برون گرایی (p<0/01 و r=0/19) دارد اما بین ویژگی شخصیتی توافق پذیری با الگوی صحیح مصرف کار رابطه ی مثبت و معناداری یافت نشد (p<0/05 و r=0/06). همچنین بین ویژگی شخصیتی عصبانیت با الگوی صحیح مصرف رابطه ی منفی و معناداری وجود داشت (p<0/01 و r= -0/20). و نهایتا بین عمل به باورهای دینی با الگوی صحیح مصرف هم رابطه ی مثبت ومعناداری یافت شد (p<0/01 و r=0/37).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.