مقاله بررسی نواحی حساس و میزانجابجایی های ایجاد شده در چرخ و ریل بر اساس کارکرد ناوگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نواحی حساس و میزانجابجایی های ایجاد شده در چرخ و ریل بر اساس کارکرد ناوگان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نواحی حساس و میزانجابجایی های ایجاد شده در چرخ و ریل بر اساس کارکرد ناوگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نواحی حساس و میزانجابجایی های ایجاد شده در چرخ و ریل بر اساس کارکرد ناوگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نواحی حساس و میزانجابجایی های ایجاد شده در چرخ و ریل بر اساس کارکرد ناوگان :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
به دلیل اهمیت پدیده سایش و اثرات آن بر سیستم مترو، بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر این پدیده با هدف کنترل و کاهش هزینه هاهمیشه بسیار مورد توجه قرار گرفته است . در این نوشتار یکی از منطقی ترین اقدامها برای کنترل و مدیریت میزان دفرمه شدن چرخو ریل کهآگاهی از نحوه تغییرات شرایط تماسبرحسب میزان کارکرد ناوگان می باشد،بررسی شده است. لذا در این مقاله با استفاده از نتایجاندازه گیری های میدانی، ابتدا پروفیلهای دقیق سایش یافته چرخ و ریل بدست آمده و سپس با دسته بندی و استخراج بدترین رفتار،مدلسازی و شبیه سازی ها برای پیدا کردن میزان جابجایی عرضی و قائم ریل بر اساس کیلومتراژ کارکرد ناوگان در بدترین قوس خط ۲متروی تهران انجام می گردد. برای تحلیل بهتر و مقایسه نتایج ، از تئوری های تماسی نیز بهره گرفته شده است. نتایج مدلسازی حاکیاز آنست که بیشترین جابجایی عرضی بر روی سطح تاج ریل رخ داده و با دور شدن از تاج ریل این جابجایی کمتر می گردد. همچنین برایچرخ نیز میزان بیشترین جابجایی عرضی بر روی ناحیه میانی چرخ و بر روی پروفیل قلابی شکل آن مشاهده شد که نشانگر حساس بودناین ناحیه است.در پایان میزان جابجایی قائم بدست آمده از تحلیل نرم افزاری با محاسبات تئوری مقایسه می گردد که در این راستااختلاف محسوسی دیده شده و علت آن فرضهای محدود کننده تئوری هرتز و شکل هندسی ریل می باشد . همچنین، تغییراتجابجایی عرضی و لهیدگی بر اساس کیلومتراژ کارکرد ناوگان (با ساییده شدن چرخ و ریل) محاسبه شده و رفتار آنها بحث می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.