مقاله ارزیابی کیفیت خدمات بانک با استفاده ازمدل سروکوال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی کیفیت خدمات بانک با استفاده ازمدل سروکوال دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی کیفیت خدمات بانک با استفاده ازمدل سروکوال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کیفیت خدمات بانک با استفاده ازمدل سروکوال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی کیفیت خدمات بانک با استفاده ازمدل سروکوال :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
سروکوال یکی ازمعتبرترین ابزارهاست که کیفیت خدمات را از۵جنبه مختلف بررسی می نماید درپژوهش حاضرابتدا با استفاده ازداده های حاصل ازتکمیل پرسشنامه سروکوال توسط ۱۱۵مشتری دربانک ملت لامرد به ارزیابی این بانک پرداخته شد ازتحلیل عاملی اکتشافی به منظور بررسی روایی سوالات پرسشنامه استفاده شد سپس ۵شاخص ارزیابی کیفیت ازدیدگاه مشتریان زن و مرد ارزیابی شد درنهایت سن مشتریان و گروه های شغلی را مورد بررسی قرار دادیم که تفاوت معناداری بین زنان و مردان وجود داشت نتایج تحلیل واریانس کوواریانس چندمتغیره مانوآ نشان داد بین متغیرهای اعتماد مسئولیت پیذری تضمین همدلی و ملموسات دردو گروه زنان و مردان تفاوت معنی داروجود ندارد درمورد تاثیر سن برروی اهمیت این ۵ شاخص ارزیابی کیفیت خدمات بانک نتایج نشان داد که دربعد انتظارات هیچ تفاوت معناداری مشاهده نشد ولی دربعد ادراکات درشاخص ملموسات تفاوت معناداری مشاهده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.