مقاله بررسی اثر استفاده از مدیریت ارتباطات با مشتری الکترونیکی (e-CRM)در نگهداشت مشتریان مطالعه موردی:شرکت فناوری اطلاعات پویان نت اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر استفاده از مدیریت ارتباطات با مشتری الکترونیکی (e-CRM)در نگهداشت مشتریان مطالعه موردی:شرکت فناوری اطلاعات پویان نت اصفهان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر استفاده از مدیریت ارتباطات با مشتری الکترونیکی (e-CRM)در نگهداشت مشتریان مطالعه موردی:شرکت فناوری اطلاعات پویان نت اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر استفاده از مدیریت ارتباطات با مشتری الکترونیکی (e-CRM)در نگهداشت مشتریان مطالعه موردی:شرکت فناوری اطلاعات پویان نت اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر استفاده از مدیریت ارتباطات با مشتری الکترونیکی (e-CRM)در نگهداشت مشتریان مطالعه موردی:شرکت فناوری اطلاعات پویان نت اصفهان :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری یا e-CRM باعث تغییر بنیادی درباورهای تجاری شده و آن تغییر رویکرد سازمان ها ازروابط کلی مشتریان به روابط تک تک و مجازی آنها ازطریق فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد و باروندهای جدید کسب و کاربدست آوردن رضایت مشتری که منجر به نگهداشت مشتریان می شود جایگاه حیاتی دراهداف شرکت ها را به خود اختصاص میدهد تحقیقات قبل نشان میدهد که بکارگیری e-CRM درسازمان ها میت واند منجر به جذب و نگهداری بیشتر درمشتریان گردد این پژوهش با هدف بررسی تاثیرe-CRM برنگهداشت مشتریان درشرکت فناوری اطلاعات پویان نت اصفهان انجام گرفته است لذا ماهیت تحقیق ازنوع کاربردی و روش انالیز بکارگرفته شده درآن روش همبستگی و رگرسیون است تعداد جامعه اماری مشتریان این شرکت نامحدود درنظر گرفته شده و تعداد نمونه اماری ۱۷۰ نفرانتخاب گردید ابزار جمع اوری اطلاعات عبارتست ازپرسشنامه محقق ساخته که براساس اصول e-CRM و مولفه های نگهداشت مشتری تدوین گردیده و توسط روشهای علمی روایی و پایایی آن تایید شده است پایایی پرسشنامه اول و پرسشنامه دوم به ترتیب با ضریب الفای کرونباخ ۰/۸۰۴ و ۰/۸۶۴ به تایید رسیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.