مقاله روش های پیاده سازی CRM و اندازه گیری اثر بخشی آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله روش های پیاده سازی CRM و اندازه گیری اثر بخشی آن دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روش های پیاده سازی CRM و اندازه گیری اثر بخشی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روش های پیاده سازی CRM و اندازه گیری اثر بخشی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روش های پیاده سازی CRM و اندازه گیری اثر بخشی آن :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
امروزه بسیاری ازشرکت ها به علت وجود بازاررقابتی به دنبال ارتقای سطح ارتباطات خود با مشتریانشان می باشند که باتوجه به شناخت سطوح مختلف مدیریت روابط با مشتریان به دنبال پیاده سازی ابزارهای مدیریتی نظیر CRM می باشند که این وسیله به ادامه حیات موفق سازمان دردنیای پررقابت امروزی کمک می نماید اما تنها با پیاده سازی CRM موفقیت سازمان تضمین نمی شود بلکه اثربخش بودن CRM ازاهمیت زیادی برخوردار است دراین مقاله برانیم با بررسی مدلهای پیاده سازی CRM مدلی جهت اندازه گیری اثربخشی CRM ارایه نماییم تا بتوان حوزه هایی که عملکرد ضعیف درپیاده کردن CRM داشتن را شناخت و به بهبود آن پرداخت یکی ازروشهای اندازه گیری عملکرد استفاده از کارت امتیاز متوازن است دراین مقاله با استفاده ازاین ابزار به ارایه مدلی برای اندازه گیری اثربخشی CRM پرداخته شده است و ازآن درنمونه کاربردی درواحدهای امدادخودرو سایپا استفاده شده است که با استفاده ازآن به شناسایی مشکلات امدادخودرو درزمینه های مختلف اجرای CRM دست می یابیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.