مقاله تأثیر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت (price Perception)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت (price Perception) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت (price Perception) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت (price Perception)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت (price Perception) :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
رفتار مصرف کننده تحت تأثیر عاملهای مختلفی است که این عوامل می توانند در تعیین قیمت نقش مؤثری داشته باشند. امروزه قیمت گذاری کالاهای مصرفی و توریسم ناشی از رفتارهایی است که مصرف کنندگان عمده و آن در کشورها از خود نشان می دهند. ما در اینمطالعه به نحوه و معیاره ای تعیین قیمت از طرف شرکت های هواپیما، آزانس هاف هتل ها، رستوران ها پرداختیم و نشان دادیم که چگونه هتل هی بین المللی از مدل قیمت هدونیک استفاده می نمایند. نتایج یافته های ما نشان می دهد که در صنعت غذایی و توریسم باور در اینترنت ساختار و اجرای قیمت گذاری و واسطه گری تغییر کرد، شرکت ها برای اینکه بتوانند کالای خود را به مشتریان خود بفروشند و مزیت رقابتی ایجاد نمایند از استراتژی های مختلف قیمت گذاری استفاده می نمایند. بر اساس یافته های تحقیق قیمت عامل مهمی است که بر رضایتمندی مشتری تدثیر بسزایی خواهد داشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.