مقاله کاهش دماهای تولید و تراکم و انرژی مصرفی در اختلاط آسفالت با استفاده از افزودنی پلی اتیلن واکس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کاهش دماهای تولید و تراکم و انرژی مصرفی در اختلاط آسفالت با استفاده از افزودنی پلی اتیلن واکس دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاهش دماهای تولید و تراکم و انرژی مصرفی در اختلاط آسفالت با استفاده از افزودنی پلی اتیلن واکس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاهش دماهای تولید و تراکم و انرژی مصرفی در اختلاط آسفالت با استفاده از افزودنی پلی اتیلن واکس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کاهش دماهای تولید و تراکم و انرژی مصرفی در اختلاط آسفالت با استفاده از افزودنی پلی اتیلن واکس :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در هنگام تولید مخلوط آسفالتی در کارخانه آسفالت معمولا لازم است قیر و مصالح سنگی تا دماهای بالاتر از ۱۳۰ درجه سانتیگراد حرارت داده شوند. به علاوه در اکثر موارد استفاده از اصلاح کننده های قیر، سبب افزایش ویسکوزیته قیر و در نتیجه افزایش دمای اختلاط (دمای تولید آسفالت) و دمای تراکم (دمای پخش کردن و غلطک زدن آسفالت) و بالطبع بالا رفتن مقدار انرژی مصرفی و هزینه در کارخانه آسفالت می شود. در این تحقیق افزودنی پلی اتیلن واکس (PE Wax) با هدف کاهش دماهای فوق الذکر به قیر افزوده شد و مشاهده گردید که تاثیر چشمگیری در کاهش دماهای اختلاط و تراکم (که از آزمایش ویسکوزیته چرخشی به دست آمدند) دارد و در نتیجه میزان انرژی مصرفی در کارخانه آسفالت به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. علاوه بر این با انجام آزمایش های نقطه نرمی، درجه نفوذ، بازگشت پذیری الاستیک و DSR دیده شد که پلی اتیلن واکس دیگر خواص فیزیکی و رئولوژیکی همچنین حساسیت حرارتی قیر را نیز بهبود می دهد. با توجه به نتایج به دست آمده میزان درصد بهینه برای این افزودنی برابر ۶ درصد تعیین شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.