مقاله ارائه مدل ارزیابی عملکرد در ادارات دولتی با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن آنالیز تاکسونومی و رتبه بندی اصلاحی شاخص ها با استفاده از تصمیم گیری فازی (مطالعه موردی اداره کل ثبت احوال استان تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل ارزیابی عملکرد در ادارات دولتی با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن آنالیز تاکسونومی و رتبه بندی اصلاحی شاخص ها با استفاده از تصمیم گیری فازی (مطالعه موردی اداره کل ثبت احوال استان تهران) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل ارزیابی عملکرد در ادارات دولتی با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن آنالیز تاکسونومی و رتبه بندی اصلاحی شاخص ها با استفاده از تصمیم گیری فازی (مطالعه موردی اداره کل ثبت احوال استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل ارزیابی عملکرد در ادارات دولتی با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن آنالیز تاکسونومی و رتبه بندی اصلاحی شاخص ها با استفاده از تصمیم گیری فازی (مطالعه موردی اداره کل ثبت احوال استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل ارزیابی عملکرد در ادارات دولتی با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن آنالیز تاکسونومی و رتبه بندی اصلاحی شاخص ها با استفاده از تصمیم گیری فازی (مطالعه موردی اداره کل ثبت احوال استان تهران) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروز هیچکس در اهمیت و نقش اندازه گیری عملکرد شکی ندارد در حقیقت اعمال مدیریت بدون اندازه گیری به سختی امکان پذیر است در این تحقیق سعی شده تا یک الگوی مناسب جهت پیاده سازی کارت امتیازی متوازن و همچنین یافتن الگوی رتبه بندی اخص ها در اداره کل ثبت احوال استان تهران ارائه نمائیم. بر ای پیاده سازی این مدل ابتدا ویزگی شاخص ها را با توجه به نظر اساتید استخراج، سپس شاخص ها را با توجه به نظر کارشناسان سازمان و اساتید بدست آوردیم و با استفاده از روش AHP به آنها امتیاز داده ایم و سپس با استفاده از تاکسونومی به تحلیل داده ها و رتبه بندی پنج اداره زیر مجموعه پرداخته و با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره فازی و نرم افزار متلب ترتیب اهمیت شاخص برای سازمان را بدست می آوریم از آنجا که امروزه داشتن یک سیستم مدیریت اثر بخش ضرورت آکار به حساب می آید پیاده سازی این مدل به مدیران سازمان کمک می نماید تا در صورت نبود منابع کافی از قبیل کمبود بودجه، زمان، شاخص های دارای اهمیت بالاتر برای شهروندان و سازمان را در اولویت برای اصلاح قرار دهند که نمونه ای از یک سیستم اثر بخش مدیریتی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.