مقاله بررسی رابطه ی اصول هوش اخلاقی با ابعاد مدیریت دانش از منظر دبیران دبیرستان های شهرستان ساوه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ی اصول هوش اخلاقی با ابعاد مدیریت دانش از منظر دبیران دبیرستان های شهرستان ساوه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ی اصول هوش اخلاقی با ابعاد مدیریت دانش از منظر دبیران دبیرستان های شهرستان ساوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ی اصول هوش اخلاقی با ابعاد مدیریت دانش از منظر دبیران دبیرستان های شهرستان ساوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ی اصول هوش اخلاقی با ابعاد مدیریت دانش از منظر دبیران دبیرستان های شهرستان ساوه :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط اصول هوش اخلاقی با ابعاد مدیریت دانش در دبیرستان های شهرستان ساوه انجام شد. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش شامل همه ی (۳۰۰ نفر) دبیران شاغل در شاخه نظری آموزش م توسطه ی ساوه می باشد. نمونه ای به حجم ۱۶۹ نفر به روش تصادفی طبقه ای نسبی بر اساس جدول مورگان انتخاب شد. ابزار این پژوهش عبارت است از پرسشنامه های استاندارد هوش اخلاقی و مدیریت دانش. ضریب پایایی پرسشنامه ها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ مورد ارزیابی قرار گرفت که به ترتیب عبارتند : ۰/۸۹، ۰/۸۷ یافته های پژوهش نشان داد در گروه مردان اصل «مسئولیت پذیری» و با دو بعد «اشتراک دانش» و «بکارگیری دانش» و همچنین اصل «درستکاری» با بعد «بکارگیری دانش» بطور مثبت و معنی داری همبسته هستند. و در گروه زنان همه اصول هوش اخلاقی با سه بعد «ذخیره سازی دانش»، «اشتراک دانش» و «بکارگیری دانش بطور مثبت و معنی داری همبسته هستند. اما رابطه ی اصول «دلسوزی» و «درستکاری»، با «ایجاد دانش» معنادار نبود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.