مقاله سنجش کیفیت خدمات شرکت بیمه دانا شعبه شیراز با استفاده از روش SERVQUAL


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سنجش کیفیت خدمات شرکت بیمه دانا شعبه شیراز با استفاده از روش SERVQUAL دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش کیفیت خدمات شرکت بیمه دانا شعبه شیراز با استفاده از روش SERVQUAL  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش کیفیت خدمات شرکت بیمه دانا شعبه شیراز با استفاده از روش SERVQUAL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش کیفیت خدمات شرکت بیمه دانا شعبه شیراز با استفاده از روش SERVQUAL :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف این تحقیق سنجش کیفیت خدمات و تحلیل شکاف کیفیت خدمات شرکت بیمه دانا می باشد. جامعه آماری شامل کلیه مشتریانی بودند که جهت دریافت خدمات به این شرکت مراجعه می کردند که Service از این بین ۱۲۵ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند. برای جمع آوری اطلاعات نیز از ابزار استفاده شده که شامل پنج بعد عوامل ملموس خدمات، روشمند کردن ارائه خدمات، مغز Quality خدمات، مسئولیت اجتماعی خدمات و عناصر انسانی خدمات است. داده های جمع آوری شده از طریق و لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. به منظور تعیین روایی سوالات پرسش نامه از نرم افزار spss روایی سازه-واگرا و جهت سنجش پایایی پرسش نامه از آلفای کرونباخ استفاده شد. همچنین نتیجه آزمون اسمیرنف کولموگروف نرمال بودن داده ها را نشان داد. نتایج نشان داد ک ه در هر پنج بعد کیفیت، شکاف وجود دارد. کمترین میانگین اختلاف کیفیت در بعد عوامل ملموس خدمات وب یشترین میانگین اختلاف کیفیت در بعد روشمند کردن خدمات به دست آمد و تفاوت مشاهده شده در مورد؟؟؟؟؟ همچنین به منظور اختلاف این ۵ عامل کیفیت خدمات در هر پنج بعد معنی دار بود. (P<0/05)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.