مقاله دارایی مشتری و مؤلفه های آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله دارایی مشتری و مؤلفه های آن دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله دارایی مشتری و مؤلفه های آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دارایی مشتری و مؤلفه های آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله دارایی مشتری و مؤلفه های آن :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف از انجام این مطالعه ارائه مدل دارایی مشتری، با در نظر گرفتن مؤلفه های آن است. طی مطالعات انجام شده، تأثیری که مدیریت و افزایش دارایی مشتری بر ارزش سهامداران دارد، به درستی تصدیق شده است. با مرور ادبیات موضوع حاضر سه عنصر کلیدی برای دارایی مشتری نایان می گردد: ۱)دارایی ارزش ۲)دارایی برند ۳)دارایی ارتباطات. این سه عنصر موجب گسترش و بهبود دارایی مشتری می گردد. روابط میان این سه عنصر نیز به خوبی شناخته شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.