مقاله بکارگیری بازی اقلیت و یادگیری مبتنی بر مورد در تخصیص منابع سیستم های چند عامله


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بکارگیری بازی اقلیت و یادگیری مبتنی بر مورد در تخصیص منابع سیستم های چند عامله دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بکارگیری بازی اقلیت و یادگیری مبتنی بر مورد در تخصیص منابع سیستم های چند عامله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بکارگیری بازی اقلیت و یادگیری مبتنی بر مورد در تخصیص منابع سیستم های چند عامله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بکارگیری بازی اقلیت و یادگیری مبتنی بر مورد در تخصیص منابع سیستم های چند عامله :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
بازی اقلیت، از حوزه مسائل نظریه بازی – ها است که در سیستم های چند عامله بکار می رود، در این بازی تعداد فردی عامل با هم رقابت کرده و دسته ای برنده و دسته ای بازنده می شوند. این عامل ها در اثر تعامل با محیط به مرور زمان یاد می گیرند که چگونه با هم رقابت یا همکاری کنند به طوریکه بیشترین سود را دریافت کنند. یادگیری مبتنی بر مورد و سیستم های چند عامله دو مبحث متفاوت در حوزه هوش مصنوعی هستند. یادگیری مبتنی بر مورد یکی از الگوریتم های یادگیری ماشین است که برای حل مسأله جدید، از تجربه های گذشته و روش های حلی که مشابه با مسأله جاری باشد، استفاده می کند. از آنجائیکه خود مختاری عامل ها، یکی از شرایط سیستم های چند عامله است، استفاده از استنتاج مبتنی بر مورد می تواند نقش موثری در یادگیری و خود مختاری عامل ها داشته باشد. در این مقاله الگوریتم MG-ICBR-LA معرفی شده است. با استفاده از این الگوریتم در تخصیص منابع سیستمهای ناهمگن، خاصیت رقابتی اعمال شد. نتایج شبیهسازی نشان دادند که هزینه تخصیص منابع در روش پیشنهادی کاهش یافته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.