مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی توسط موبایل و تاثیر آن بر خرید مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی توسط موبایل و تاثیر آن بر خرید مصرف کننده دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی توسط موبایل و تاثیر آن بر خرید مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی توسط موبایل و تاثیر آن بر خرید مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی توسط موبایل و تاثیر آن بر خرید مصرف کننده :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تلفن همراه اهمیت بازاریابی موبایل روز به روز افزوده می گردد. لذا شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی توسط موبایل وتاثیر آن بر خرید مصرف کننده لازم به نظر میرسد. در این مقاله عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی توسط موبایل مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به مطالعات انجام شده و تکرارپذیری عوامل این نتایج بدست آمد که که عواملی چون نفوذ اجتماعی، متغیرهای جمعیت شناختی مثل سن،جنسیت و سطح تحصیلات بیشترین تاثیر را بر پذیرش بازاریابی موبایل دارند و عواملی چون سطح اعتماد، باور کنترل پذیری تبلیغات، بهبود تکنولوژی و دلبستگی های شخصی در رده های بعدی قرار می گیرند و مصرف کننده پس از پذیرش اقدام به خرید و رفتار خرید میکند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.