مقاله داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های تاثیرگذار در پذیرش و پیاده سازی MCRM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های تاثیرگذار در پذیرش و پیاده سازی MCRM دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های تاثیرگذار در پذیرش و پیاده سازی MCRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های تاثیرگذار در پذیرش و پیاده سازی MCRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های تاثیرگذار در پذیرش و پیاده سازی MCRM :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

امروزه، مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management) به سودآوری بیشتر شرکتها منجر میگردد. شرکتها عموماً مدیریت ارتباط با مشتری را جهت شناخت مشتریان و فراهم آوردن محصولات و خدماتی سفارشی شده به منظور افزایش رضایت مشتریان و تحقق ارتباطات مستمر، پایدار و بلندمدت مورد استفاده قرار میدهند.جامعه آماری مورد نظر در این تحقیق، شرکتهای دارویی و نمونه آماری بکار گرفته شده جهت گردآوری، تجزیه و تحلیل داده های تحقیق و حصول نتایج، شرکتهای گروه دارویی داروپخش میباشد. تبیین اهداف به مدیریت ارشد سازمان کمک خواهد کرد تا استراتژیهای کلان بازاریابی و مدیریت مشتریان خود را با محوریت اهداف شناسایی گردیده شکل دهد و بتواند با ایجاد همسویی و همراستایی میان کلیه فعالیتها و اقدامات مرتبط با این مقوله، حداکثر بهره و استفاده را از آن بجوید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.