مقاله مقایسه رضایتمندی مشتریان از خدمات ارزش افزوده دو شرکت همراه اول و ایرانسل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه رضایتمندی مشتریان از خدمات ارزش افزوده دو شرکت همراه اول و ایرانسل دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه رضایتمندی مشتریان از خدمات ارزش افزوده دو شرکت همراه اول و ایرانسل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه رضایتمندی مشتریان از خدمات ارزش افزوده دو شرکت همراه اول و ایرانسل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه رضایتمندی مشتریان از خدمات ارزش افزوده دو شرکت همراه اول و ایرانسل :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

ارائه سرویس های دارای ارزش افزوده در کنار ارائه خدمات مبتنی بر صوت، می تواند به عنوان یک فاکتور کلیدی موفقیت جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در شرایط کسب و کار کنونی بازار تقاضای خدمات ارتباطی تلقی گردد. به طور قطع هر بعد از کیفیت خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، تاثیرات متفاوتی بر ارزش هایمشتریان و سطوح رضایت مندی آنان دارد. از اینرو رعایت ارزش های مشتریان مبنای تدوین راهبردی استراتژیک مدیران تلفن همراه بوده و بر اساس آن به تامین نیازهای مشتریان هدف و توسعه بازاریابی می پردازند در این مقاله سعی می شود خدمات ارزش افزوده تلفن همراه،در ابعاد پنج گانه ای تدوین و با طراحی پرسشنامه، توزیع آن در نمونه ۱۲۳ نفری از کاربران تلفن همراه و جمع بندی پاسخ ها، مقایسه ای از میزان رضایت مندی مشتریان دو شرکت همراه اول و ایرانسل انجام و در نهایت مدل مفهومی در این راستا ارائه گردد. نتایج این تحقیق حاکی از آن است، علی رغم اینکه خدمات ارزش افزوده برای مشتریان مطلوبیت و احساس رضایت ایجاد می کند، ولی نمی تواند عامل تعیین کننده در انتخاب اپراتور باشد و عوامل دیگری وجود دارند که باعث می شوند مشتریان یکی از دو شرکت را بر دیگری ترجیح دهند. با عنایت به اینکه در اکثر مطالعات قبلی سعی شده رابطه بین کیفیت و کمیت خدمات ارزش افزوده و رضایت مندی مشتریان بیان گردد، این قبیل پژوهش که به مقایسه صریح خدمات دو شرکت همراه می پردازد و دلایل انتخاب کاربران را بیان می نماید، کمتر انجام شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.