مقاله ارزیابی سطح آمادگی و پذیرش تکنولوژی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور، با بکارگیری مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری (SEM)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی سطح آمادگی و پذیرش تکنولوژی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور، با بکارگیری مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی سطح آمادگی و پذیرش تکنولوژی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور، با بکارگیری مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری (SEM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی سطح آمادگی و پذیرش تکنولوژی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور، با بکارگیری مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری (SEM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی سطح آمادگی و پذیرش تکنولوژی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور، با بکارگیری مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

هدف این پژوهش بررسی ارزیابی سطح آمادگی و پذ یرش تکنولوژی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور، با بکارگیری مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) صورت گرفته است . پژوهش حاضر یک مطالعه توصیفی است که جامعه آماری آن شامل کلیه اعضای هیئت علمی مراکز مجری کارشناسی ارشد الکترونیکی دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۹۱ هستند که با شیوه نمونه گیری تصادفیساده نمونه ای با حجم ۸۲ هیئت علمی دانشگاه یاد شده انتخاب شدند. ابزار گرد آوری اطلاعات پرسشنامه (محقق ساخته بر اساس مدل پذیرش تکنولوژی) با ضریب پایایی ۰/۹۴ است . تحلیل داده ها از طریق آمار توصیفی و هم چنین آمار استنباطی از طریق تکنیک آماری مدل یابی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر تأییدی با استفاده از نرم افزار Amos انجام گردید. متغیرهای برداشت ذهنی از آسانی استفاده از آموزش الکترونیکی، برداشت ذهنی از مفید بودن آموزش الکترونیکی، نگرش اعضای هیئت علمی نسبت به استفاده از آموزش الکترونیکی و تصمیم به استفاده از آموزشالکترونیکی به عنوان عوامل موثر بر پذیرش و استفاده آ موزش الکترونیکی دارای اثرات مثبت بر پذیرش و استفاده از آموزش الکترونیکی در سطح ۰/۰۱ در میان اعضای هیئت علمی هستند . بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها، مدل پذیرش آموزش الکترونیکی در جامعه مورد مطالعه با توجه به شاخص های برازش دارای برازش مناسب است. بر همین اساس قابلیت به کارگیری را در جامعه مورد نظر داراست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.