مقاله بررسی الگوریتم های مسیریابی تعادل بار کنترل ازدحام براساس متریک های چندگانه در شبکه های ادهاک موبایل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی الگوریتم های مسیریابی تعادل بار کنترل ازدحام براساس متریک های چندگانه در شبکه های ادهاک موبایل دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی الگوریتم های مسیریابی تعادل بار کنترل ازدحام براساس متریک های چندگانه در شبکه های ادهاک موبایل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی الگوریتم های مسیریابی تعادل بار کنترل ازدحام براساس متریک های چندگانه در شبکه های ادهاک موبایل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی الگوریتم های مسیریابی تعادل بار کنترل ازدحام براساس متریک های چندگانه در شبکه های ادهاک موبایل :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

شبکه های موبایل ادهاک مجموعه ای از گره هاست که از طریق رسانه های بیسیم یک شبکه پویا تشکیل می دهند. ایجاد یک مسیریابی با اطمینان بالا یکی از موارد مهم در شبکه های سیار موردی می باشد. تعادل بار و ازدحام شبکه از مسائل عمده در ایجاد مسیریابی هستند. تاکنون کارهای زیادی در این زمینه انجام شده و پروتکل های مسیریابی متعددی برای تعادل بار و جلوگیری از ازدحام پیشنهاد شده است اما اکثر طرح های پیشنهادی سربار مسیریابی را به دنبال دارد. تلاش برای دستیابی به تعادل بار و اجتناب از سربار مسیریابی اضافی در ایجاد مسیریابی است. در این مقاله پروتکل های مسیریابی تعادل بار با با در نظر گرفتن کنترل ازدحام براساس متریک های مختلف مورد بررسی قرار داه و همچنین با مطالعه مقایسه ای نشان می دهیم که پروتکل هی مسیریابی تعادل بار با انتخاب متریک های مختلف و کنترل ازدحام توسط پارامترهایی مانند نرخ از دست دادن بسته و تأخیر انتها به انتها می تواند مصرف باتری را بهبود ببخشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.