مقاله طرح بهینه سازی پاسخ دهی به کاربران به منظور جلوگیری از وقفه و مشکلات ناشی از پاسخ گو نبودن سرور در مقابل مشتریان و متقاضیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طرح بهینه سازی پاسخ دهی به کاربران به منظور جلوگیری از وقفه و مشکلات ناشی از پاسخ گو نبودن سرور در مقابل مشتریان و متقاضیان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طرح بهینه سازی پاسخ دهی به کاربران به منظور جلوگیری از وقفه و مشکلات ناشی از پاسخ گو نبودن سرور در مقابل مشتریان و متقاضیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طرح بهینه سازی پاسخ دهی به کاربران به منظور جلوگیری از وقفه و مشکلات ناشی از پاسخ گو نبودن سرور در مقابل مشتریان و متقاضیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طرح بهینه سازی پاسخ دهی به کاربران به منظور جلوگیری از وقفه و مشکلات ناشی از پاسخ گو نبودن سرور در مقابل مشتریان و متقاضیان :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

کربروس یک پادمان اعتبارسنجی در شبکه بوده و برای انجام اعتبارسنجی های قوی، در برنامه های کاربر کارگزار تعبیه شده است. این پادمان توسط دانشگاه MIT طراحی و پیاده سازی شده است. کربروس یک پادمان رایگان مانند BSD ها و تحت قانون حق مؤلف می توانیم از آن استفاده کنیم. نکته جالبی که در مورد کربروس وجود دارد این است که کربروس یک سگ سه سر است که از دروازه ی جهنم محافظت میکند. البته کمی املای آن فرق دارد Cerberus ولی همان مفهوم مدنظر بوده است. در این مدل قصد بر این است ، مراحلی که برای درخواست یک بلیط طی می شود پس از تائید وجود کاربر، رویه هایی به منظور جلوگیری از وقفه و مشکلاتی نظیر پاسخگو نبودن سرور به مشتریان و متقاضیان ایجاد شده وپس از اتمام کار آنها جای خود را به متقاضیان جدید دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.