مقاله پهنه بندی پتانسیل ناپایداری شیب های سنگی جاده های کوهستانی با استفاده ازرویکردسیستمی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پهنه بندی پتانسیل ناپایداری شیب های سنگی جاده های کوهستانی با استفاده ازرویکردسیستمی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پهنه بندی پتانسیل ناپایداری شیب های سنگی جاده های کوهستانی با استفاده ازرویکردسیستمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پهنه بندی پتانسیل ناپایداری شیب های سنگی جاده های کوهستانی با استفاده ازرویکردسیستمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پهنه بندی پتانسیل ناپایداری شیب های سنگی جاده های کوهستانی با استفاده ازرویکردسیستمی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

هدف ازاین مقاله استفاده ازرویکردسیستم های مهندسی سنگ res به عنوان یک روش سیستمی دررده بندی شیب های سنگی مشرف برجاده گردنه خوش ییلاق واقع درمحور ارتباطی شاهرود – ازادشهر می باشد دراین رویکرد تاثیرمتقابل پارامترهایموثربریکدیگر درمقیاسی برابر سنجیده شده و بدین ترتیب اثرهرپارامتر درمیزان تولید ناپایداری مورد توجه قرارمیگیرد بنابراین بدین منظور پس ازانجام بازدیدها ازمنطقه موردمطالعه و بررسی شرایط محیطی تعیین ایستگاه ها و سنجش وضعیت شیب های سنگی مهمترین پارامترهای موثربرایجادناپایداری درآنهاانتخاب شدندسپس با پیروی ازمراحل کلیدی اجرای روش مذکور نظیر تشکیل ماتریس اندرکنش کدگذاری ماتریس تشکیل منوهای رده بندی تعریف اندیس ناپایداری به صورت فرمول ریاضی برای منطقه و پس ازبه دست اوردنداده های مربوط به خواص مکانیکی سنگ ها درزه های سنگی و شرایط حاکم برمنطقه اندیسهای خاص هرشیب سنگی موردمحاسبه قرارگرفت بدین ترتیب رده بندی جامعی ازایستگاه ها و درنتیجه شیب های منطقه ارایه گردیده و پتانسیل ناپایداری منطقه پهنه بندی گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.