تحلیلی بر آزمون های مجموعه بوستر استاندارد KES D – C 65


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیلی بر آزمون های مجموعه بوستر استاندارد KES D – C 65 دارای ۵۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیلی بر آزمون های مجموعه بوستر استاندارد KES D – C 65  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه تحلیلی بر آزمون های مجموعه بوستر استاندارد KES D – C 65

تحلیلی بر آزمونهای مجموعه بوستر

استاندارد KES D – C

نشتی هوا (Air tightness)

مشخصات ورودی و خروجی (Input/output chartacteristic)

APPLY

Release

Cutin

Vacuum run outline

Vacuum run out point

Initial rise

Hysteresis

Return cut – out

زمان برگشت (Return characteristic)

عملکرد در دمای پایین (Low temperture working)

عملکرد در دمای بالا (High temperature Working)

تحلیلی بر آزمونهای مجموعه بوستر

استاندارد KES D-C

کاربرد ابزارهای بهبود کیفیت Desing Of Experiments

تعریف طراحی آزمایشات

اجرای DOE بر روی بوستر ترمز در شرکت صنعت و هنر

اهداف اجرای DOE بر روی بوستر ترمز به قرار زیر است

چگونگی اجرای طرح

فاز ۱؛ طراحی آزمایش

جدول اجرای طرح

اثرات متقابل

تفکیک پذیری (RESOLUTION)

اثرات دگر نام

کاربرد ابزارهای بهبود کیفیت

۱- بررسی ترسیمی

الف – ترسیم نمودار تأثیر

ب – ترسیم نمودار پاراتو

۲- تجزیه و تحلیل واریانس

مدل سازی رگرسیون Regression Modeling

ترسیم نمودار تأثیر

ترسیم نمودار پاراتو

پمپ ترمز

پمپ ترمز یک مداره (Single Master Cylinder)

پمپ ترمز دو مداره: Step Bore Master Cylinder (Tan dem)

پمپ ترمز دو مداره پله ای: Step Bore Master Cylinder

پمپ ترمز پله ای تنظیم شدنی: Adjustable step Bore Master

خطوط ترمز پمپهای دو مداره: Brake Line

بوستر خلأای Vacuum Booster

عملکرد بوستر

کمک بوستر به سیستم ترمز

تأثیر فشار عملکرد بوستر

خونسردی در شرایط اضطراری

نحوه ترمز گرفتن

نحوه ترمز گرفتن

نگهداری

اجزاء ترمز

مدار ترمز

سرعت و ترمز

کالیپر

کفشکها

دیسکها

 

 

مقدمه

 پنج دسته کلی (۱- عملکردی ،۲- سختی و قدرت ، ۳- دوام ، ۴- مقاومت جوی ، ۵- صدا ) آزمونهای بوستر را تشکیل می دهند . در این پروژه به آزمونهای عملکردی خواهیم پرداخت و سعی خواهیم نمود زیر آزمایشهای این گروه را تا حد امکان تشریح نموده و هدف از انجام هر یک را به اختصار توضیح دهیم . قبل از وارد شدن به مبحث فوق ابتدا اصطلاحاتی را که در متون استاندارد مورد استفاده قرار گرفته است را عنوان می کنیم :
میله فشار (Pushrod)  : میله خروجی بوستر است که وظیفه انتقال نیرو به پمپ ترمز را دارد .
میله ترمز (Operatingrod) : میله ورودی بوستر که به پدال ترمز متصل است و وظیفه انتقال نیرو به بوستر را دارد .
پیشروی مؤثر (Effective   stroke) : میزان پیشروی میله فشار که حداقل می بایست به اندازه حداکثر پیشروی پیستونهای پمپ ترمز برای رسیدن به حداکثر فشار خروجی باشد.
نیروی نهایی عملکرد (Full  loadworking point) : نقطه ای است که بیشترین نیروی خروجی به واسطه عملکرد بوستر به دست می آید . از این نقطه به بعد عملاً نقش بوستر حذف شده و نسبت تغییرات نیروی خروجی به تغییرات نیروی ورودی تقریباً برابر یک خواهد بود . این نقطه را Vacum Run – Outpoint  نیز می گویند . زیرا خلاء از بوستر کاملاً خارج شده است .
انجام آزمونهای عملکردی اغلب برای اطمینان از صحت عملکرد و نیز سلامت محصول بوده لذا اکثراً در انتهای خط مونتاژ و به طور صد در صد بر روی محصولات و یا قبل از انجام آزمونهای طولانی مدت دوام و یا سختی و قدرت انجام می گیرند .
پیشروی مؤثر میله فشار (Effective  stroke  of  push rod)  : برای رسیدن به حداکثر فشار خروجی در پمپ ترمز می بایست پیستونها حداکثر کورس خود را طی نمایند .تغذیه این مقدار پیشروی به وسیله میله فشار صورت می پذیرد پس میله فشار باید حداقل به میزان حداکثر کورس پیستونهای پمپ ترمز .
قابلیت پیشروی داشته باشد . این آزمون برای حصول اطمینان از این قابلیت انجام می گردد به گونه ای که پس از ایجاد خلأ mmhg 10+ـ۵۰۰ در بوستر نیروی معادل kgr50 به میله ترمز اعمال نموده و سپس میزان حرکت میله فشاراندازه گیری می شود.
لقی حرکت میله ترمز (Operating  rod  play  stroke) : برای اینکه خلاصی حرکت میله ترمز برای رسیدن به یک نیروی خروجی در محدوده مجاز باشد . این آزمون انجام می گردد. روش انجام آن بدین گونه است که ابتدا خلأ mmhg 10+ـ۵۰۰ را به بوستر وصل نموده و نیرویی مععادل kgf 2 به میله فشار وارد می کنیم (در این هنگام هیچگونه نیروی ورودی به میله ترمز اعمال نشده است ) سپس به میله ترمز به اندازه ای نیرو وارد می شود که نیروی خروجی kgf 5 قرائت گردد. در این هنگام پیشروی میله ترمز اندازه گیری می شود .این مقدار می بایست در بیشترین اندازه خود (mm)  7/0 باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.