مقاله مطالعه ترمودینامیکی چرخه تولید همزمان توان و تبرید جذبی با محرک موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن (HCCI)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه ترمودینامیکی چرخه تولید همزمان توان و تبرید جذبی با محرک موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن (HCCI) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه ترمودینامیکی چرخه تولید همزمان توان و تبرید جذبی با محرک موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن (HCCI)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه ترمودینامیکی چرخه تولید همزمان توان و تبرید جذبی با محرک موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن (HCCI)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه ترمودینامیکی چرخه تولید همزمان توان و تبرید جذبی با محرک موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن (HCCI) :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

در این مقاله چرخه تولید همزمان توان – تبرید جذبی با سیال عامل مخلوط آب و آمونیاک از دیدگاه ترمودینامیکی مورد بررسی قرار می گیرد. این چرخه انرژی مورد نیاز خود را از حرارت گازهای خروجی موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن (HCCI) تامین می کند. همچنین از حرارت آب خنک کاری موتور جهت تولید گرما استفاده می شود. چرخه تولید همزمان توان- تبرید جذبی از دیدگاه ترمودینامیکی مورد مطالعه قرار گرفته و تاثیر پارامترهایی همچون نسبت فشار پمپ، غلظت مخلوط پایه آب و آمونیاک، دمای تبخیرکن و دمای ورودی توربین بر عملکرد چرخه مورد بررسی قرار گرفت. نتایج تحلیل پارامتریک چرخه توان-تبرید نشان می دهد که باافزایش نسبت فشار پمپ ظرفیت سرمایشی کاهش، بازده قانون اول طوریکه مقدار بهینه ای برای این پارامتر به دست می آید. با محاسبه نسبت نابودی اگزرژی مشخص گردید که موتور بخش اعظم اتلاف اگزرژی را به خود اختصاص می دهد و سیکل تولید همزمان توان- تبرید نقش کمتری در اتلافات اگزرژی دارد. در شرایط غلظت اولیه ۰/۴ و دمای محیط ۲۵c ، بیشینه مقدار بازده اگزرژی در نسبت فشار ۸/۷۲۷ رخ می دهد در این شرایط نرخ صرفه جویی در انرژی ۲۸/۸۳ % است و بازده اگزرژی سیکل ترکیبی ارائه شده نسبت به بازده اگزرژی موتور ۶/۶۳ % افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.