مقاله بررسی راهکارهای بهبود کیفیت مدیریت بازاررسانی محصول سیب ازدیدگاه سیب کاران و کارشناسان جهادکشاورزی دراستان آذربایجان غربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی راهکارهای بهبود کیفیت مدیریت بازاررسانی محصول سیب ازدیدگاه سیب کاران و کارشناسان جهادکشاورزی دراستان آذربایجان غربی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی راهکارهای بهبود کیفیت مدیریت بازاررسانی محصول سیب ازدیدگاه سیب کاران و کارشناسان جهادکشاورزی دراستان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی راهکارهای بهبود کیفیت مدیریت بازاررسانی محصول سیب ازدیدگاه سیب کاران و کارشناسان جهادکشاورزی دراستان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی راهکارهای بهبود کیفیت مدیریت بازاررسانی محصول سیب ازدیدگاه سیب کاران و کارشناسان جهادکشاورزی دراستان آذربایجان غربی :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

سیب بعدازمرکبات دومین محصول صادراتی کشور مهمترین محصول تولیدی دراستان اذربایجان غربی محسوب میشود اما متاسفانه باغداران استان به لحاظ تولید با عوامل متعددی ازجمله نوسانات قیمت هزینه بالای بازاررسانی عدم دسترسی به امکانات سورتینگ و بسته بندی عدم حمایت دولت درراستای خرید تضمینی و ; دربازاررسانی این محصول مواجه هستند لذا درپژوهش حاضرهدف بررسی رها کارهای بهبود کیفیت مدیریت بازاررسانی سیب دراستان اذربایجان غربی است این پژوهش ازنوع توصیفی پیمایشی و کاربردی و ازلحاظ درجه کنترل ازنوع میدانی و ابزارپیمایشی دراین تحقیق پرسشنامه می باشد نمونه اماری ازبین تولید کنندگان سیب دراستان و کارشناسان جهادکشاورزی اذربایجان غربی انتخاب گردید که برای کارشناسان ۲۴۵ نفر و برای سیب کاران ۳۸۰نفر براساس جدول کرجسی و مورگان تعیین شدند تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS V. 20 انجام گرفت الفای کرونباخ پرسشنامه ها برای کارشناسان و سیب کاران به ترتیب ۰/۹۳۰و۰/۹۷۵ بدست امد نتایج نشان دادند کهمتغیرهای مستقل تحقیق با متغیر اصلی تحقیق که بهبود کیفیت مدیریت بازار رسانی سیب است درسطح اماری ۱ درصد هم درکارشناسان هم درسیب کاران ارتباط معنی داری داشتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.