مقاله رابطه سلامت سازمانی با رضایت ارباب رجوع در شهرداری های غرب استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه سلامت سازمانی با رضایت ارباب رجوع در شهرداری های غرب استان مازندران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه سلامت سازمانی با رضایت ارباب رجوع در شهرداری های غرب استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه سلامت سازمانی با رضایت ارباب رجوع در شهرداری های غرب استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه سلامت سازمانی با رضایت ارباب رجوع در شهرداری های غرب استان مازندران :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در دنیای کنونی، سازمانها جایگاه والا و برجسته ای در ساختار فرهنگی و اجتماعی پیدا نموده اند. بسیاری از فعالیت های اساسی و حیاتی مرتبط با زندگی افراد در سازمانها صورت می پذیرد و زندگی بدون وجود سازمانها، تقریبا غیرممکناست. با وجود این، نیل به موفقیت و پیشرفت همه جانبه و تأمین رفاه و آسایش، به صرف وجود سازمانها تحقق نمی یابد، بلکه برای این موضوع به سازمانهای کارآمد و اثربخش نیاز است. سازمانهای سالم باعث ایجاد انگیزش، علاقه مندی به کار و افزایش روحیه اعضا سازمان گردیده و از این طریق، کارایی افراد را افزایش می دهند که این امر، خود به عنوان عامل مهمی در افزایش اثربخشی سازمانی محسوب می گردد. از طرفدیگر سازمانها با استفاده از سرمایه و امکانات متعلق به مردم، برای خدمت به عموم به وجود آمده و هدف آنها ارائه انواعتسهیلات و خدمات ضروری و ثانوی به جامعه است. اما به دلایل متعدد و گاه پیچیده بسیاری از این ساختارها از اهداف اولیه .( دور افتاده و صورتی متفاوت و گاهی متضاد با صورت آرمانی به خود گرفته اند (ال گور، ۱۳۷۶اما مقوله رضایت خدمت گیرندگان در نظام اداری کشور ما کمتر مورد توجه بوده است و دستگاههای اجرایی اغلب بازخوردی از خدمات ارائه شده دریافت نکرده اند و گردآوری دیدگاه های مراجعان و اعمال آن در فرآیند کار جایگاهی نداشته است. در این تحقیق سعی بر این است که به بررسی رابطه سلامت سازمانی از طرق فاکتورهای سلامت سازمانی با رضایت ارباب رجوع پرداخته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.