مقاله بررسی جایگاه خلاقیت در طراحی معماری فضاهای آموزشی با رویکردپایدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی جایگاه خلاقیت در طراحی معماری فضاهای آموزشی با رویکردپایدار دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی جایگاه خلاقیت در طراحی معماری فضاهای آموزشی با رویکردپایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی جایگاه خلاقیت در طراحی معماری فضاهای آموزشی با رویکردپایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی جایگاه خلاقیت در طراحی معماری فضاهای آموزشی با رویکردپایدار :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

زندگی پیچیده امروزی ، هر لحظه در حال نو شدن است و خلاقیت و نوآوری ، ضرورت استمرار زندگی فعال. انسان برای خلق نشاط و پویایی در زندگی نیازمند نوآوری و ابتکار است تا انگیزه تنوع طلبی خود را ارضاء کند. در میان توانایی های مختلف انسان بدون تردید خلاقیت سازنده ترین و بنیادی ترینآنهاست . دستیابی به قانون مندی هایی که به شناخت و تغییر جهان منجر شده بدون استفاده از نیروی خلاق انسان ها امکان پذیر نبوده است . همه آثار پر ارزش اصیل و ماندنی فرهنگ بشری که زندگی انسان را معنا بخشیده، ریشه در خلاقیت داشته است و این همه را تاریخ علم و هنر به روشنی نشان می دهد. ماهیت فضاهای آموزشی، لازمه سر مشقی منحصر بفرد برای پژوهش و ایجاد کنش و واکنش صحیح جهت آموزش و پرورش می باشد. فضاهای آموزش، محیط های هستند در راستای پاسخ به نیازهای اجتماعی، فرهنگی و محیطی که در جهت برآورده کردن فعالیت های انسان ها که بازتابی از معیارهای رفتاری و فرهنگی مشخص شده توسط جامعه می باشد. با توجه به اینکه معماری فضاهای آموزشی یکی از پیچیده ترین و دشوارترین شاخه های تخصصی در طراحی است ضروری است عوامل مختلف مورد بررسی قرار گرفته و در این راستا بازشناسی و تعریف صحیح واژه خلاقیت می تواند به درک صحیح تر از آن و دستیابی به روندی موفق تر در فرآیند طراحی معماری منجر شود. روش تحقیق پژوهش حاضر توصیفی و تحلیلی اسنادی است که با رجوع به اسناد و مدارک مرتبط و بنیان های نظری صاحبنظران در رابطه با طراحی فضاهای آموزشی و ابزار گردآوری اطلاعات به صورت کتابخانه ای می باشد و در نتیجه استفاده از این راهکارها در طراحی فضای پایدار آموزشی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.