مقاله همنوازی رسانه های جمعی شهری و رسانه های نوین شهرون مدار در مدیریت استراتژیک فرهنگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله همنوازی رسانه های جمعی شهری و رسانه های نوین شهرون مدار در مدیریت استراتژیک فرهنگی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله همنوازی رسانه های جمعی شهری و رسانه های نوین شهرون مدار در مدیریت استراتژیک فرهنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله همنوازی رسانه های جمعی شهری و رسانه های نوین شهرون مدار در مدیریت استراتژیک فرهنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله همنوازی رسانه های جمعی شهری و رسانه های نوین شهرون مدار در مدیریت استراتژیک فرهنگی :

تعداد صفحات:۳۶

چکیده:

مدیریت استراتژیک فرهنگی، یعنی آگاهی همه جانبه از تغییر و تحولات محیطفرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، منطقه ای و بین المللی با رویکرد آینده نگربه منظور تدوین، طراحی، مدل سازی، سیاست گذاری و برنامه ریزی جامعفرهنگی (با درک واقعیت ها، محدودیت ها و منابع موجود) به منظور نیل بهاهداف و آرمان های نظام فرهنگی. در این راستا، رسانه های سنتی و نوین بهعنوان نهادهای تأثیرگذار بر قدرت اقتصادی، سیاسی، اداری امروز، باید بتواننداز یک سو زمینه پاسخ گویی و اثربخشی مدیریت استراتژیک فرهنگی را فراهمآورند و از سوی دیگر مشارکت مردم در فرایند مدیریت استراتژیک فرهنگی رابرانگیزانند. اما رسانه های جمعی و رسانه های نوین شهروندمدار به عنوانرسانه های مکمل رسانه های شهری چگونه می توانند با تأثیر بر محورهای زیر درمدیریت استراتژیک فرهنگی سهیم شوند:۱. مشارکت شهروندان در فرایند سیاست گذاری شهری و اثربخش کردنراهبردهای مدیریت استراتژیک فرهنگی؛۲. جریان آزاد اطلاعات، به عنوان لازمه شفافیت و مشارکت شهروندان درمدیریت استراتژیک فرهنگی؛۳. اعمال مناسب رهبری مدیریت استراتژیک فرهنگی؛۴. فرهنگ سازی برای مدیریت استراتژیک فرهنگی؛۵. پاسخ گویی مدیریت شهری و نیز نقد جایگاه و کارکردهای نهادهای مدیریت،تصمیم گیرنده و سیاست گذار شهری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.