مقاله شبیه سازی سه بعدی CFD اختلاط در مخازن پانصدهزار و یک میلیون بشکه ای نفت خام مجهز به سیستم جت چرخان پایانه نفتی خارگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی سه بعدی CFD اختلاط در مخازن پانصدهزار و یک میلیون بشکه ای نفت خام مجهز به سیستم جت چرخان پایانه نفتی خارگ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی سه بعدی CFD اختلاط در مخازن پانصدهزار و یک میلیون بشکه ای نفت خام مجهز به سیستم جت چرخان پایانه نفتی خارگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی سه بعدی CFD اختلاط در مخازن پانصدهزار و یک میلیون بشکه ای نفت خام مجهز به سیستم جت چرخان پایانه نفتی خارگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی سه بعدی CFD اختلاط در مخازن پانصدهزار و یک میلیون بشکه ای نفت خام مجهز به سیستم جت چرخان پایانه نفتی خارگ :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

در این پژوهش به بررسی هیدرودینامیک اختلاط در مخازن پانصدهزار و یک میلیون بشکه ای نفت خام پایانه نفتی خارگ با استفاده از شبیه سازی CFD و پروفایل های تجربی رسوب پرداخته شده است. این مخازن مجهز به یک سیستم جت چرخان در مرکز به منظور رسوب زدایی هستند. از آنجائیکه هرگونه تغییر مقیاسی منجر از دست رفتن بخشی از واقعیت-های موجود خواهد شد، شبیه سازی در مقیاس واقعی انجام شده است.برای پیش بینی اغتشاش در مخازن از مدل RNG k-استفاده شده است. نتایج این بررسی ها نشان میدهد با کاهش سرعت بهم خورده شدن نفت خام در مخازن ذخیره میزان رسوب افزایش می یابد. از آنجائیکه مکش نفت خام از نقطه ای روی دیواره مخازن انجام میشود، با دور شدن از محل مکش، سرعت نزدیک دیواره کاهش می یابد و چون این کاهش در مخزن بزرگتر (یک میلیون بشکه ای) به علت سطح بیشتر، شدیدتر است لذا چنانچه دبی تزریق نفت از طریق جت پایین باشد، سرعت در مخزن بزرگتر نزدیک دیواره مقابل نقطه مکش به حدی پایین خواهد بود که جریان توانایی اختلاط کامل و معلق نگه داشتن رسوب موجود را نخواهد داشت. لذا در طراحی سیستم های اختلاط در مخازن توسط جت باید دبی مناسب برای تزریق استفاده شود. این مطالعه نشان داد با استفاده از شبیه سازی CFD میتوان در مقایسهای صنعتی به خوبی دبی مناسب برای اختلاط را پیش بینی کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.