مقاله مقایسه فنی سیستمهای جداسازی روغن از کندانسه های آلوده به سوخت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه فنی سیستمهای جداسازی روغن از کندانسه های آلوده به سوخت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه فنی سیستمهای جداسازی روغن از کندانسه های آلوده به سوخت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه فنی سیستمهای جداسازی روغن از کندانسه های آلوده به سوخت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه فنی سیستمهای جداسازی روغن از کندانسه های آلوده به سوخت :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در نیروگاههای حرارتی که از نفتکوره به عنوان سوخت استفاده میکنند، به منظور کاهش گرانروی، آن را به کمک تبادل حرارتی با کندانسههای بخار آب تولید شده توسط بویلر، طی چند مرحله شامل مخزن ذخیرهسازی سوخت، خطوط رابط و سیستم سوخترسان داخل مشعل، گرم میکنند. این عمل منجر به نشت سوخت درون این کندانسههای بدون یون میشود که البته بخشی از آلایندههای روغنی موجود در این کندانسهها مربوط به روغنهای روانکاری مورد استفاده در تجهیزات مختلف همانند پمپها و توربینها میباشد. استفاده مجدد از این کندانسهها در بویلر، باعث ایجاد یک لایه عایق در سطوح داخلی بویلر و لولهها و در نتیجه کاهش ضریب هدایت حرارتی و سرانجام ترکیدن لوله خواهد شد. از آنجا که هزینه زیادی صرف تولید آب بدون یون میشود، میبایست به دنبال روشی مناسب برای تصفیه و استفاده مجدد از آن باشیم. در این مطالعه پس از بررسی و مقایسه فنی روشهای جداسازی روغن از آب، استفاده از ستونهای کربن فعال به دنبال جداکننده API و سیستم شناورسازی با هوای محلول، به عنوان کاراترین روش برای رساندن غلظت روغن به زیر یک میلیگرم در لیتر تعیین شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.