مقاله مطالعه عددی و ازمایشی اثر رینگ تقویت برروی کاهش ضخامت کلگیهای توریسفریکال تحت فشار در طرف محدب آنها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه عددی و ازمایشی اثر رینگ تقویت برروی کاهش ضخامت کلگیهای توریسفریکال تحت فشار در طرف محدب آنها دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه عددی و ازمایشی اثر رینگ تقویت برروی کاهش ضخامت کلگیهای توریسفریکال تحت فشار در طرف محدب آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه عددی و ازمایشی اثر رینگ تقویت برروی کاهش ضخامت کلگیهای توریسفریکال تحت فشار در طرف محدب آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه عددی و ازمایشی اثر رینگ تقویت برروی کاهش ضخامت کلگیهای توریسفریکال تحت فشار در طرف محدب آنها :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

رینگهای استحکام به عنوان راه حل خوبی جهت افزایش استحکام و مقاومت پوسته های استوانه ای و کلگی ها به کار گرفته می شود امکان محل و ابعاد بهینه رینگ تقویت و کاهش ضخامت به ازای رینگ بر روی کلگی مخازن دراین موارداز هدفهای اصلی این نوع تحقیقات می باشد هدف ازاین تحقیق بررسی اثر رینگ تقویت در کاهش ضخامت کلگیهای توروسفریکال تحت فشار خارج است از انجایی که روشی تئوریکی برای تحقیق وجود ندارد لذا ابعاد رینگ مناسب با استفاده از روش اجزا محدودتعیین و نتایج محاسبات با ساخت مدل و ازمایش برروی یک دسته از کلگیها صحه گذاری می گردد با توجه به اینکه در پوسته های تحت فشار خارج احتمال بروز کمانشوجود دارد دراینجا سعی شده است تا حد امکان ارتباط منطقی ما بین کاهش ضخامت و مقدار بار مجاز برای جلوگیری از پدیده کمانش ایجاد شود بدین منظور از تحلیل غیرخطی کمانش درتحلیل المان محدود استفاده شدها ست. همچنین تاثیر شعاع ناکل هدهای توریسفریکال در میزان کا هش ضخامت آنها بررسی شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.