مقاله طراحی بهینه سیستم تعلیق خودرو با استفاده از الگوریتم زنبور عسل برای کمینه کردن بار دینامیکی وارد شده از تایر به جاده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی بهینه سیستم تعلیق خودرو با استفاده از الگوریتم زنبور عسل برای کمینه کردن بار دینامیکی وارد شده از تایر به جاده دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی بهینه سیستم تعلیق خودرو با استفاده از الگوریتم زنبور عسل برای کمینه کردن بار دینامیکی وارد شده از تایر به جاده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی بهینه سیستم تعلیق خودرو با استفاده از الگوریتم زنبور عسل برای کمینه کردن بار دینامیکی وارد شده از تایر به جاده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی بهینه سیستم تعلیق خودرو با استفاده از الگوریتم زنبور عسل برای کمینه کردن بار دینامیکی وارد شده از تایر به جاده :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

در این مقاله به طراحی بهینه سیستم تعلیق ۱ غیرفعال خودروپرداخته شده است. مدل استفاده شده در این مسئله، مدل یک-چهارم خودرو سنگین ۲ میباشد، که فرم ساده این مدل مطابق شکل ( ۱) میباشد. در این بررسی سه متغیر طراحی در نظر گرفته شد که عبارتند از: ثابت سختی فنر و ثابت دمپینگ سیستم تعلیق و همچنین ثابت سختی تایر. به جای استفاده از کمیت راحتی ۳ به عنوان معیار عملکرد سیستم تعلیق، از بار دینامیکی تولید شده توسط عمل متقابل ۴ خودرو با جاده به عنوان تابع هدف جهت بهینه سازی استفاده میشود. در این تحقیق از الگوریتم زنبور عسل ۵ برای بهینه سازی مسئله مذکور استفاده شده است و در نهایت نتایج بدست آمده از این روش با روش الگوریتم ژنتیک مقایسه شدهاند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.