مقاله بهینه سازی تغییرات زاویه کمبر بر اساسمدل هندسی سیستم تعلیق دوجناقی با استفاده از روش SA


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینه سازی تغییرات زاویه کمبر بر اساسمدل هندسی سیستم تعلیق دوجناقی با استفاده از روش SA دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی تغییرات زاویه کمبر بر اساسمدل هندسی سیستم تعلیق دوجناقی با استفاده از روش SA  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی تغییرات زاویه کمبر بر اساسمدل هندسی سیستم تعلیق دوجناقی با استفاده از روش SA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی تغییرات زاویه کمبر بر اساسمدل هندسی سیستم تعلیق دوجناقی با استفاده از روش SA :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

در این مقاله، تغییرات زاویه کمبر در سیستم تعلیق دوجناقی هنگامی که خودرو از یک دستانداز عبور میکند، به روشی کاملا هندسی بهینه سازی شده است. برای این منظور معادلات مربوط بهتاثیر پارامترهای سیستم تعلیق خودرو اعم از طول و زاویه هر طبق، بر تغییر زاویه کمبر هنگام عبور از دستانداز استخراج شده است سپس با استفاده از روش بهینه سازی SAمشخصات سیستم تعلیقبه نحوی تعیین شده است که تغییرات زاویه کمبر در عبور از دستانداز کمترین مقدار خود را داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.