مقاله شیوه های نوین الکترونیکی ارائه خدمات بیمه ای و ارتباط با مشتری برای توسعه صنعت بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شیوه های نوین الکترونیکی ارائه خدمات بیمه ای و ارتباط با مشتری برای توسعه صنعت بیمه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شیوه های نوین الکترونیکی ارائه خدمات بیمه ای و ارتباط با مشتری برای توسعه صنعت بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شیوه های نوین الکترونیکی ارائه خدمات بیمه ای و ارتباط با مشتری برای توسعه صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شیوه های نوین الکترونیکی ارائه خدمات بیمه ای و ارتباط با مشتری برای توسعه صنعت بیمه :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

صنعت بیمه بهعنوان یکی از ارکان نظام مالی کشور و از سوی دیگر ارتباط تنگاتنگ نتایج فعالیت شرکت ها و موسسات بیمه با ایجاد اطمینان و کاهش دغدغههای اجتماعی به جهت واگذاری ریسک در مسیر پیشرفت و یافتن جایگاهی درخور است در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات و در جوامع امروزی مدیران به دنبال یافتن شیوه های نوین ارائه خدمات جذب نگهداری و کسب رضایت مشتری می باشند. دراین مقاله شیوه های نوین ارائه خدمات بیمه ای و ارتباط با مشتری وجامعه که نتیجه نهایی آن افزایش ضریب نفوذ و توسعه بیمه می باشد ارائهگردیده است منظور از شیوه های نوین الکترونیکی کلیه روشهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات است که نه تنها مزیت رقابتی بلکه یک الزام برای بیمه گر هستند و سهولت سرعت و اطمینان برای بیمه گذار به ارمغان خواهند آورد منظور از ارتباط هرگونه تبلیغات معرفی فروش پرداخت خسارت و بطور خلاصه هرگونه تماس غیرمستقیم و برخط مشتری با شرکت و بالعکس می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.