مقاله عوامل موثر بر پذیرش بیمه الکترونیکی در میان مشتریان بیمه ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۱۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر بر پذیرش بیمه الکترونیکی در میان مشتریان بیمه ایران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر پذیرش بیمه الکترونیکی در میان مشتریان بیمه ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر پذیرش بیمه الکترونیکی در میان مشتریان بیمه ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر پذیرش بیمه الکترونیکی در میان مشتریان بیمه ایران :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

یکی از موانع عمده بر سر راه توسعه بیمه الکترونیکی عدم پذیرش این تکنولوژی توسط مشتریان و تمایل به رویه های بیمه سنتی عنوان شده است. این مقاله مبتنی بر تحقیقی است که به بررسی عوامل موثر بر پذیرش بیمه الکترونیکی در میان مشتریان بیمه ایران با استفاده از مدل پیکاراینن می پردازد . طبق این مدل عوامل موثر بر پذیرش بیمه الکترونیکی عبارتند از :‌مفید بودن سهولت استفاده لذت بخش بودن اطلاعات در زمینه بیمه الکترونیکی امنیت و محرمانه بودن و کیفیت ارتباط اینترنتی که در قالب شش فرضیه ارائه شدند.تحقیق حاضر توصیفی و از گروه همبستگی است. جامعه آماری تحقیق مشتریان بیمه ایران می باشند که از خدمات بیمه الکترونیکی استفاده کرده اند. اندازه نمونه ۸۱ نفر و به روش نمونه گیری تصادفی،‌نمونه گیریصورت گرفته است. پس از آزمون فرضیه ها مشخص شد که بین تمامی شش عامل بر پذیرش بیمه الکترونیکی در میان مشتریان بیمه ایران رابطه معنادار و مثبت وجود دارد .همچنین مشخص شد تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی سن، جنس و سطح تحصیلات بر پذیرش بیمه الکترونیک در بین مشتریان بیمه ایران یکسان نیست و در نهایت این عوامل بر حسب میانگین رتبه ای اولویت بندی شدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.