مقاله رابطه بین جو روانی اجتماعی کلاس درس با انگیزش (درونی بیرونی) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان هرسین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه بین جو روانی اجتماعی کلاس درس با انگیزش (درونی بیرونی) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان هرسین دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه بین جو روانی اجتماعی کلاس درس با انگیزش (درونی بیرونی) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان هرسین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین جو روانی اجتماعی کلاس درس با انگیزش (درونی بیرونی) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان هرسین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه بین جو روانی اجتماعی کلاس درس با انگیزش (درونی بیرونی) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان هرسین :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
دانش آموزان به دلایل مختلفی ممکن است دست به عملی بزنند. دانش آموزانی که به طور درونی برانگیخته می شوند به دنبال چالشاند و تحقق توانایی هایشان و در مقابل کسانی که انگیزش بیرونی دارند در جستجوی پاداش هایی چون مدرک تحصیلی و تایید اجتماعی هستند؛ جو کلاس درس که به محیط کلاسی بی نظیری اشاره دارد به وسیله همه افراد یا دانش آموزان در کلاس خاصی تجربه می شود و تاثیربسیار زیادی بر انگیزش دانش آموزان دارد. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین ادراک و انتظار دانش آموزان از جو روانی اجتماعی کلاس درس با انگیزش (درونی بیرونی) و پیشرفت تحصیلی آنان است. جامعه آماری پژوهش کلیه دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان هرسین می باشد که در سال تحصیلی۹۰-۸۹ مشغول به تحصیل بودند و نمونه ای به تعداد ۲۸۱ نفر به صورت نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شدند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.