مقاله روایی تشخیصی نسخه نوین هوش آزمای تهران-استانفورد- بینه در راستای ناتوانی یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله روایی تشخیصی نسخه نوین هوش آزمای تهران-استانفورد- بینه در راستای ناتوانی یادگیری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روایی تشخیصی نسخه نوین هوش آزمای تهران-استانفورد- بینه در راستای ناتوانی یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روایی تشخیصی نسخه نوین هوش آزمای تهران-استانفورد- بینه در راستای ناتوانی یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روایی تشخیصی نسخه نوین هوش آزمای تهران-استانفورد- بینه در راستای ناتوانی یادگیری :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

از آنجایی که در حیطه سنجشاستثنایی به بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزارهای روانشناختی در راستای تشخیصو شناسایی ناتوانی یادگیری پرداخته میشود، در پژوهشحاضر با هدفشناسایی روایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه، تعداد ۱۲۴ نفر از دانشآموزان پایه اول با ناتوانی یادگیری خواندن، در شهرستانهای تهران (ملارد، شهر قدس، شهریار، اسلامشهر، گلدسته و 😉 بهعنوان نمونه ملاکی (بالینی) در نظر گرفته شدند و با استفاده از تحلیلهای روانسنجی و به خصوصمنحنی راک، روایی تشخیصی ابزار مزبور مورد تأیید قرار گرفت و ضریب حساسیت۰/۸۶, ضریب وضوح گرایی ۰/۸۲ به عنوان معرفه هایی از ویژگیهای مطلوبروانسنجی ابزار مزبور، با استناد به خردهآزمونهای حافظه فعال کلامی، حافظه فعال غیرکلامی، دانشکلامی و دانشغیرکلامی به دستآمد. در نهایت، توصیه میشود که از ابزار مزبوربرای شناسایی ناتوانی یادگیری در پایه اول دبستان استفاده شود و با استناد به نمراتآزمودنی در آزمونهای پایه، بتوان برنامهریزی مداخلهای منطبق بر نیازهای آموزشی- درمانی دانشآموزان نارساخوان را طراحی نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.