مقاله طبقهبندی و شناسایی مشتریان هدف با بهکارگیری سیستم استنتاج عصبی فازی تطبیقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طبقهبندی و شناسایی مشتریان هدف با بهکارگیری سیستم استنتاج عصبی فازی تطبیقی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طبقهبندی و شناسایی مشتریان هدف با بهکارگیری سیستم استنتاج عصبی فازی تطبیقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طبقهبندی و شناسایی مشتریان هدف با بهکارگیری سیستم استنتاج عصبی فازی تطبیقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طبقهبندی و شناسایی مشتریان هدف با بهکارگیری سیستم استنتاج عصبی فازی تطبیقی :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

مدیریت ارتباط با مشتری سعی در یاد گرفتن دانش در دسترس از ارتباط با مشتری را دارد تا بدین ترتیب رفتار استراتژیک را یاد بگیرد. با توجه به پیشرفتهایی که امروزه در زمینه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات صورت گرفته، شرکتها و سازمانهای تجاری از نظر دادههای مرتبط با مشتریان غنی شدهاند و مبحث مدیریت ارتباط با مشتری نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است؛ از این رو لزوم استفاده از تکنولوژیهای نوین مانند سیستمهای هوشمند در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری احساس میشود. در این مقاله از سیستم استنتاج فازی عصبی تطبیقی برای طبقهبندی مشتریان یک شرکت به دو گروه مشتریان وفادار و مشتریان بیوفا استقاده شده است و نتایج به دست آمده نشان دهنده کارایی مناسب این سیستم هوشمند در طبقهبندی مشتریان و درنتیجه آن مدیریت بهتر هر گروه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.