مقاله تغییرات ریزساختاری و خواص مکانیکی پره ردیف اول توربین گازی ساخته شده از سوپرآلیاژ GTD-111


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تغییرات ریزساختاری و خواص مکانیکی پره ردیف اول توربین گازی ساخته شده از سوپرآلیاژ GTD-111 دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تغییرات ریزساختاری و خواص مکانیکی پره ردیف اول توربین گازی ساخته شده از سوپرآلیاژ GTD-111  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تغییرات ریزساختاری و خواص مکانیکی پره ردیف اول توربین گازی ساخته شده از سوپرآلیاژ GTD-111،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تغییرات ریزساختاری و خواص مکانیکی پره ردیف اول توربین گازی ساخته شده از سوپرآلیاژ GTD-111 :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

اولین و مهمترین قدم برای تخمین و تمدید عمر قطعات مهندسی کارکرده فرسوده بررسی تغییرات ریزساختاری و خواص مکانیکی آنها است سوپرآلیاژ پایه نیکلی GTD-111 برای ساخت پره های متحرک ردیف اول توربین گازی مورد استفاده قرار میگیرد پره های متحرک ردیف اول در مسیر عبور گازهای داغ قرا ردارند و متحمل بیشترین آسیب نسبت به پره های متحرک ردیفهای بعدی می شوند. ریزساختار این پره ها پس از کارکرد طولانی مدت در شرایط سرویس تغییر می کند تغییرات ریزساختاری به گونه ای است که خواص مکانیکی پره ها به شدت افت پیدا می کند و عملا کارایی و استحکام مطلوب خود را از دست می دهد با بررسی تغییرات ریزساختار صورت گرفته در حین سرویس می توان افت خواص مکانیکی پره ها را ارزیابی کرد. دراین تحقییق تغییرات ریزساختاری و خواص مکانیکی پره متحرک ردیف اول توربینگازی ساخته شده از سوپرآلیاژ پایه نیکلی GTD-111 پس از کارکرد طولانی مدت ۳۱۰۰۰ ساعت در شرایط سرویس مورد بررسی قرارگرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.