مقاله طراحی مقیاس ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی وبگاههای گردشگری ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی مقیاس ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی وبگاههای گردشگری ایران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مقیاس ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی وبگاههای گردشگری ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مقیاس ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی وبگاههای گردشگری ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مقیاس ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی وبگاههای گردشگری ایران :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

هدف این تحقیق،شناسایی ابعاد کیفیت خدمات گردشگری الکترونیکی در ایران و طراحی یک ابزار علمی اندازه گیری دارای پایانی و روایی مناسب می باشد.این مطالعه تلاش می نماید ویژگی های کیفیت خدمات الکترونیکی گردشگری موثر و کارامد بر مبنای مقیاس های ابعاد اصلی و جبرانی کیفیت خدمات الکترونیکی اصلاح شده با طراحی معتبر تسهیل نماید.با طراحی و توزیع پرسشنامه بین ۴۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس که تجربه انجام تراکنش های موجود دروبگاههای گردشگری و اینترنت داشتند و جمع آوری ۲۰۰ پرسشنامه و استفاده از آزمون های مناسب آماری نظیر بنفرونی و آزمون t در راستای فرضیه تحقیق،داده ها تجزیه و تحلیل گردید.یافته های این تحقیق خاطر نشان می نماید که کیفیت خدمات الکترونیکی یعنی کارآمدی،تحقق،قابلیت،محرمانه بودن،تضمین و اطمینان و ظاهر وبگاه و دو بعد جبرانی کیفیت خدمات الکترونیکی یعنی پاسخگویی و تماس اندازه گیری می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.