مقاله مدیریت کیفیت سرویسدر معماری سرویسگرا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت کیفیت سرویسدر معماری سرویسگرا دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت کیفیت سرویسدر معماری سرویسگرا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت کیفیت سرویسدر معماری سرویسگرا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت کیفیت سرویسدر معماری سرویسگرا :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

نسلهای آینده سیستمهای نرمافزاری بصورت توزیع شده و سرویسگرا خواهد بود. سرویسگرایی SOA)روشی برای پیادهسازی،استقرا و مدیریت سیستمهای اطلاعاتی است. چنین سیستمهایی از تعداد زیادی اجزای قابل جایگزینی تشکیل میشوند که باید درزمان اجرا قابلیت کشف شدن داشته باشند. این اجزا سرویس نامیده میشوند. کیفیت سرویسیکی از جنبههای مهم در سیستمهای سرویسگرا است که در آن فراهم کنندههای سرویسSP)مجموعهای از سرویسهای مرتبط را به مشتریان ارائه میدهند و جزئی بنام کارگزار کیفیت سرویسیاQB)واسطهگر انتقال سرویس بینSPها و مشتریها است. بسیاری ازSP ها سرویسهای مشابهی رابا عاملهای عمومی ارائه میدهند در حالی که در کیفیت سرویس و هزینه متفاوت عمل میکنند. در این تحقیق به مساله کیفیت سرویسبرای کارایی (یعنی زمان پاسخ و توان عملیاتی) پرداخته شده است و معماری کلیQBو تعدادی از پروتکلهای مهم آن درانتقال کیفیت سرویس شرح داده شدهاند. نتایج شبیه سازی نشان میدهد که استفاده از این معماری بطور مؤثری سبب بهبودمیانگین کارایی و میانگین زمان پاسخ میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.